Kapitel 3

Justin – Jag är verkligen rädd för sånt här!

Nellie – Haha okej, äh det är inte jag.

 

Hans ögon tittade rädda på mig fast samtidigt med en humoristisk blick som fick mig att le.

Han hade svarta jeans, gråa sneakers och en vit t-shirt och en svart hood på sig. Försiktigt tog han några steg mot mig och räckte fram sin hand.

 

Nellie – Justin Bieber?

Justin – Ja, du har så rätt så.

Nellie – Vad gör du här?

Justin – Eh, jag och mitt team skulle träffa en snubbe här som har skrivit en låt till mig.

Nellie – Åh, eh, häftigt. Var är de då?

Justin – Antagligen uppe på 5:an som jag också tänkte… ah..

 

Vi satte oss ner båda två mittemot varandra. Det var som att tiden stod still, som att hjärtat hade slutat att slå, som att hela världen hade stannat. Jag vet inte hur länge vi bara hade suttit där och pratat mitt emot varandra i den ruttna hissen. Mina ögon drunknade i hans när han lyssnade på det jag hade att säga. Och när han pratade, var det som att min blick fastnade på hans läppar, på hans mun som formades till de ord han sa till mig. Han lyssnade med en intensiv blick så som ingen tidigare hade lyssnat. Han hade så mycket att berätta om saker som berörde honom och han undrade så mycket om mig. Det blev inte en tyst stund i hissen då vi pratade i mun med varandra oavbrutet.

 

Det hade blivit kväll. Hissen som gick utanför musikstudion hade blivit kylig.

 

Justin – Fryser du Nellie?

 

Jag ville inte klaga, vi hade ju det så underbart. Men Justin såg på mig att jag skakade och att huden blev knottrig.

 

Justin – Kom och sätt dig här bredvid mig.

 

_______________________________________________________________________________________________



Varje gång ett nytt kapitel dyker upp, uppdateras det på sidorna:
Sweden Supports Justin Bieber / bieberland.blogg.se

Postat av: Sara

Men, a, asså hallå!!!! Så kan det inte sluta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När lägger du ut nästa? :P <3

2011-03-05 @ 18:26:23
Postat av: Malin

what the.. gaaaaaaaaaaaaah mer fett bra :D

2011-03-06 @ 03:20:12
Postat av: Anonym

Asbra ! men kan du inte bara skriva talessträck ist för " justin - bla bla" om du fattar ? :)))

2011-03-06 @ 09:54:34
Postat av: Hannah

aaaaaaaaaaaaaas braaaaaaaaaaaa:) meeeeeeeer!!!!! :D

2011-03-07 @ 16:07:41
Postat av: lollo

bra men uppdatera mera vill läsa mer!:D

2011-03-10 @ 18:44:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0