Dikt till JB av svensk belieber



Du är min ängel. När jag ser in i dina bruna ögon existerar inget annat i hela universum. När du knycker på huvudet för att göra din omtalade "hair flip" kan jag inte låta bli att le, även om jag är på mitt olyckligaste humör. När jag hör dina låtar, då älskling, då känner jag mig hemma. När musiken pumpar i öreonen och mina läppar mimar med dina vackra och betydelsefula ord. När jag tänker på dig kan livet inte bl bättre. När jag ser dig. Då. Då händer något. Något så otroligt ofärklarligt. Något så starkt. Och jag älskar dig, vad mer finns att säga? Jag älskar dig, för den du är, för din musik, för din underbara och oslåeliga personlighet.

"Cuz you’re my angel sent from above"

"Baby you can do no wrong"

"A minute with you is worth more than
A thousand days without your love"

"Cuz when I’m with you everything has disappeared"

"And every time I hold you near
I never wanna let you go"

"For you, I would have done whatever"

"I'll buy you anything, I'll buy you any ring"

"I saw so many pretty faces
Before I saw you, you
Now all I se is you"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0