Ny JB låt på Spotify!!!

My swaggs mean ligger nu ute på spotify alla belibers!!! :D Med Justin Bieber och Shortyo! Bara att söka på:
My swaggs mean så kommer endast den låten upp! :D


Postat av: emma thorslund

försto inte din kommentar? inläggs rubrien var ABSOLUT inte till dig! skulle aldrig 'hänga' ut någon? jag känner inte ens dig, och dömmer definitivt inte folk så. trodde du jag menade "no way bitch" till att du inte skulle få blogga med oss? så är det vekligen inte, jag läste din kommentar och har pratat med dom andra bloggarna. och jag skulle ha svarat ja/nej direkt till dig, inlägget var definitift inte menat till dig! förlåt om du uppfattade det så, men så var det iaf inte! hoppas du förstår! /emma.

2011-04-21 @ 18:19:10
URL: http://emmathorslund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0