IT'S HAPPENING THINGS HERE!

För att ni är så härliga som kommenterar och pushar positivt slänger jag ut ett kapitel redan ikväll! :D Ett extra tack till "Sara" ;)

Det händer mycket på bloggen nu. Kommer inom de närmsta dagarna få en ny frän design skapad av den underbara ägaren av codysimpsonsweden.blogg.se så det blir riktigt najs! :D

Finns ju massor med bra bloggar redan om vad som händer i Justins liv, men jag tänkte utöver novellen, också skriva lite "udda" fakta om Justin som bloggarna inte nämner. Svårt att förklara men ni får helt enkelt se! :P Hoppas att det blir uppskattat! Håll utkik på bloggen så att ni inte missar något! Så fort den nya designen kommer, sätter jag igång med den "udda" bloggningen :P haha

Kapitel 8 hittar ni här under :)


Postat av: Sara

Aaaw, tack för det!! Berättellsen är GRYYM!!<3 :D

Tack för att du skriver/lägger ut den så vi får ta en del av det :D <3

2011-04-02 @ 10:12:20
Postat av: Hanna

Jag får så många idéer till min story här i från. Super bra story du skriver!!!!!!!!! :D

2011-04-02 @ 14:13:59
URL: http://justinbieberlovestorybyme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0